Arama

UMUDUN HİKAYESİ SANTA FARMA’YA BİR ÖDÜL DAHA GETİRDİ

Santa Farma İlaç’ın farklılaşmış ürün tanıtımı için hazırladığı Umudun Hikayesi projesi Doğrudan Pazarlama Ödülleri Dijital Craft kategorisinde Kullanıcı Deneyimi ve Arayüz dalında 3.lük ödülü kazandı.

Umudun hikayesi projesi daha önce de Felis Sağlık Kategorisi Detailing Çalışması dalında başarı ödülü kazanmıştı.

 

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından en başarılı ve dikkat çeken projeleri ödüllendirmek amacıyla bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde Santa Farma’ya bir ödül daha getiren projede, standart detailing yöntemlerinden ayrışarak hekimler etkileşime davet edildi. İllüstrator, tasarımcı yazar ve yazılımcılardan oluşan ekiple beraber hazırlanan çalışmada farklı bir teknoloji kullanılarak derinlikli bir deneyim yaşatıldı. 3 boyutlu hissi veren 2 boyutlu çizgi roman tadında çizimler ile hazırlanan çalışmada cihazın ya da mouse’un oynatılması ile hareket ve derinlik kazanan altyapı teknolojisi ve gerçekçiliği artıran ses efektleri kullanıldı.

 

Projede “Umudunu Kaybetme” mesajı Sadako’nun mücadele dolu hikayesi ile aktarıldı.

Atom bombası atıldığında Hiroşima’da yaşamakta olan Sadako, lösemiye yakalandığı için hastanede tedavi görmüştü ve hastanede kaldığı süre boyunca kağıttan 1000 turna kuşu yapmaya çalışmıştı. Bunu yapmasının sebebi eski bir Japon inancına göre 1000 turna kuşu yapan kişinin bir dilek dileme hakkı olmasıydı ve Sadako da kanserden kurtulmak için dilek dilemek istemişti.

 

Sağlık Çalışanı Mısınız?

Sağlık çalışanları haricindeki kişilerin bu bölüme girmemeleri ve sitemizin diğer sayfalarına geri dönmeleri önerilmektedir. Bu bölüme girmek için lütfen bir sağlık çalışanı olduğunuzu onaylayınız.

Evet Hayır